Domov • Cenník služieb
Cenník platí od 1.6.2018.
1 – Servisný výjazd ako oprávnená reklamácia je servisný zásah, kde nefunkčnosť služby bola spôsobená chybnou funkciou siete GAYA alebo nefunkčnosťou siete GAYA. Pokiaľ zákazník reklamuje pokazené zariadenie (napr. router, TV box, optickú jednotku PON) a požaduje výmenu zariadenia priamo na mieste u zákazníka, považuje sa to za základný servisný výjazd.
2 – V rámci základného servisného výjazdu opraví technik drobné chyby odstrániteľné bez použitia montážneho materiálu s dobou odstránenia poruchy menej ako 15 min. Pri práci dlhšej ako 15 minút zákazník zaplatí rozšírený servisný výjazd.Výnimka: Výmena jedného vadného napájacieho zdroja sa považuje za základný servisný výjazd.
3 – Rozšírený servisný výjazd je servisný výjazd, počas ktorého používa technik na vyriešenie chyby montážny materiál alebo práce trvajú dlhšie ako 15 minút. Tu patria najmä výmeny viacerých napájacích zdrojov, výmeny káblov a konektorov, nastavenia routerov, počítačov, smartfónov.
Poznámka: V cene servisných výjazdov sú započítané dopravné náklady v meste Martin a Vrútky.
Nenašli ste v cenníku služieb informácie, ktoré hľadáte? Neváhajte nás kontaktovať.